snö

snön gör mej galen..
igår skottadejocke av både altantaket och antretaket och förådstaket igår fyfan och jag skulle skotta det vidare när han kasta ner det, fyfan det var sjukt jobbigt kan jag lova och när man vaknar så är det lika mycke snö utanför igen orkar verkligen inte  mer!
i lördags så var jag ut med alexandra och härja först stod vi i kö i 50min trode jag skulle dö, vi kom ner så sent för alla taxibolag var så klart upptagna när vi ville ner men senare fick vi tag på en =)
det var sjukt mycke folk ute och jag träffa nästa inte på nån man kände så vi åkte hem ganska tidigt
jim skjussa hem oss, så de var skönt att slippa ta bussen
nä nu ska jag ut med lee i det ROLIGA vädret suck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0