sunnyday

var en vända ner på stan med jocke våga inte gå in i mina favorit affärer för inte plånboken inte tilllät :P
sen åkte vi en snabbis till ikea fyfan va folk, helt sjuk men de har väl varit barnbidrag mm
kolla på ett gardiner jag hade blivit tipsad av men dom var inte så fina som jag trode, var lite för genomskinliga för min smak, så tror jag köper dom olivgröna på lagerhauce ändå det fanns över matchande kuddar där med, vågat av mej att välja grönt brukar inte  våga använda så mycke färg men kände att vardagsrumet behöver en lite färgklick
ikväll blir det hem till joanna på middag med hollan,hanna och lina känns som vi kommer ha det jätte trevligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0