sjuk

usch har varit hemma hela veckna och varit sjuk, har haft världens huvudvärk och feber, not fun
men känns som jag börjar bli frisk nu har fått tillbaka min appit nu, tidigare i veckan åt jag bara mackor knappt det.

mamma och emmelie var modiga igår som våga komma hit och dom gjorde mat till mej och diska och städa så söta så.

sen satt jag där igen kände mej som en pantionär seg och kolla på tv tidigt på kvällen och var jätte trött tidigt.

snart kommer hanna ochså och ska ta hand om mej, hon kommer med mat och film så skönt att få sälskap,
jocke jobbar ju borta i veckorna så det har ju bara varit jag,lee och hugo, så det är alltid kul med lite sälskap

det värsa som är när man är sjuk är att man måste ut med hunden hon har varit så ostimulerad nu när jag varit hemma och varit sjuk, så hon har vaknat tidigt varje morgon och vill ut stackan, men idag kommer jocke iaf hem och får busa med henne.

Kommentarer
Postat av: alex

Vilken fin blogg du har fått:) !!!

2010-01-21 @ 14:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0