hemsk morgon

usch hade en hems morgon, det kändes inte som att den kunde bli sämre.
gick till bussen vanlig tid och var där 7min innan bussen skulle komma
men tror ni det kom nån buss?!?! nä den kom aldrig så fick stå där och frysa i 25minuter,
sedan fick jag ta 12an ist och dom har ju samtrafik på stan som gick kvar i och jag började fem över halv
så när jag gick av bussen så sprang jag och vad tror ni händer jo jag flyger ner på marken och skrapar upp händerna för just där fanns de massa grus, kul NOT
och igår hände det också en hemsk sak som gör mej så himla ledsen
det kom fram en äldre man och vill hälsa på lee och han sträker fram sin hand för att hälsa på henne, och vad tror ni händer ju hon biter han i handen, fattar inte vad som hände, och fick sån panik och skämdes hur mycke som helst
viste inte vart jag skulle ta vägen. vet att lee är osäker men han har aldrig bitit nån.
hon brukar vara avvaktande för folk men när nån kommer fram brukar hon antigen rygga eller markera inte BITA
fick sån panik och börja grinna som en barnunge men fick sån panik så viste inte vart jag skulle ta vägen.
lee veka fatta att de var fel iaf för hon låg på samma ställe och gjorde inte en min på hela kvällen.
så måste börja någon kurs med henne så jag kan få henne att inte var så osäker.
för hon är verkligen världens bästa hund och så himla fin personlighet älskar henne sjukt mycke.
men men nu är det upp till mej att fixa det här för hennes bästa och mitt och jockes
för en stund sedan åkte hanna och hollan hem dom kom och hämta mej från jobbet och vi åkte och köpte spicy, sen åkte vi hem till mej och prata massa. älskar värkligen er tjejer, vad skulle jag göra utan er. ni ändrade värkligen min dag, känner mej mycke gladare nu <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0