helgen

vart inte riktigt som vi hade planerat,
ifredags så kom min min söta mamma hem till oss och hälsa på, vi prata och skratta som vanligt.
sedan var det bara för mej att dra till jobbet,suck en fredagskväll men men är glad att jag har mina vänner på jobbet
skulle bli sjukt tråkigt annars, det var ju som när man gick i skolan, man gick dit till mesta dels för vännerna.
och så lördan åkte vi med pappa till bahauce, la ett lite tips på vilket golv jag skulle valt om ja fick bestämma och dom valde det, första gången dom lyssna på mej :P
sedan var det bara för jocke att lägga det,stackan men han är duktig och han fick ju några pauser med öl ;)
sedan fick jag ett lite mindre tråkigt samtal som jag viste inte först om jag skulle ta på Alvar för det var inte första gången, men men trode det skulle vara sista gången nu och att allt skulle ändras för  att jag trode du var stark men det värkar nu som allt är tillbaka som förr.
och nu var det sista gången jag tänker hjälpa till för du vet vad jag tycker.
på kvällen kom Alexandra och vi kika melodifestivalen och min favorit gick iaf vidare =)
söndagen så åkte vi ut till Jockes föredrar för jag skulle hjälpa henne med hur viktväktarnas hemsida funka så hon kunde komma igång.
sedan där på kvällen så vart det jobb och så sluta vi tidigare och jocke kom och hämta mej och han hade gjort en lite överraskning till mej han hade tänk ljus i hela huset och köpt en ros till mej och gjort en fin fruktsallad i hjärtskål, han viste inte vad han skulle göra för nått eftersom jag går i viktväktarna,
älskar att få överaskningar, och det bästa med jocke är att han ofta gör det och man känner sej så betydelsefull och älskad.

Kommentarer
Postat av: JOckeeeeeeee

Älskar dig:) det vet du <3

2010-02-16 @ 06:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0