snö

IGEN :(
suck, trode våren var  på väg men sån tur hade man inte.
tänker pappa,monica och elin som nu är vietnam, vill inte tänka på hur varmt dom har det,
emmelie hade pratat med dom och flygresan hade tagit 12timmar och sen busresan till hotellet hade tagit 5 timmar så kan tänka mej att det var jobbigt men dom har de säkert bra nu som ligger och solar eller nått.



tvätta igår hela dagen till jag började jobba, men de är så segt när det finns bara en tvättmaskin det tar ju sån tid
tänker på alla andra som har fler tvättmaskiner, det måste vara jätte skönt och kasta i typ 3st maskiner på en gång
men men man kan inte få allt i världen :P

saknar även min älskling jätte mycket, puss på dej



maila och frågade monika idag och fråga om jag kunde få komp från kl 11,30 för jag och jocke funderade på om vi skulle åka till åland, och det var inga problem =) hon är alltid så snäll monika.
så det blir en resa till jockes föreldrars husvagn på åland i helgen nu när vi får ta med oss lee och allt =)


det är alltid så mysigt där på sommrarna kankse inte lika varmt nu :P men skönt att komma bort!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag saknar dig med!

2009-03-03 @ 17:19:57
URL: http://psajk0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0