Räddslor

ja det är precis vad det är för mej
har gjort 2st saker den här veckan som jag varit rädd för att göra, ni kommer säkert skratta men det är sån jag är!

1. har skrivit inn mej på körskola och det har jag varit jätte rädd för för jag just har så svår dyselexi och inte trott på mej själv, men nu ska jag få en lättläst bok och som är inspelat på band oxå. men jag t'nker inte ge mej förrns jag har körkortet i handen.

2. var hos tandläkaren idag, och hade först tänkt att inte gå dit eftersom jag har sån tandläkarfobi men gick ditt endå och hade inte några hål =) duktiga jag

varför har jag så svårt för nya saker jag tror aldrig jag klarar något´, mne sen när jag ger det en chans och tid så går det
måste börja lita mer på mej själv

VILL bli en starkare person

Kommentarer
Postat av: Jenny Näsman

Tycker du är JÄTTE duktig som utmanar dina rädslor och dom är verkligen inte nåt att skratta åt!!!

2009-03-26 @ 18:14:07
Postat av: Tone

Det är ju skitbra gumman, du kommer kanske få kämpa men du kommer att klara det, det är jag helt säker på och det kommer att kännas så bra efteråt! :) ses på lördag

2009-03-26 @ 22:21:26
URL: http://tone021.blogg.se/
Postat av: Lina

Du klara så mycket mer än du tror...

2009-03-27 @ 10:26:16
URL: http://lowestlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0