och så helgen

har det hämt mycke kul.

ifredags var jag och jocke barnvakt till elin först så skjussa vi henne till hennes disco hon skulle på och hämta henne jag vart fan avensjuk vill vara sådär liten igen :P

efter vi hämta henne köpte vi med oss pizza hem och titta på lets dance och elin sommna så de var inte så jobbigt att vara barnvakt :P

ilördags så kika jag och jocke på bandyn till och med jag vart nervös haha :P

sen så fick jag ett sms av Alexandra, jockes brors flickvän och hon fråga om jag vill hänga med ut på krogen och jag sa att jag inte hade så mycke pengar kvar och frågade om vi kunde gå nästa vecka men då sa hon att hon kunde bjuda mej och de takar man ju inte nej till nejdå men sa att jag skulle bjuda henne nästa gång då  jag fått lön

vi förfesta hos henne och vi körde drickspel mm och prata och prata riktigt mysigt och roligt

vi tog taxin ner till bmb och dansa järnet av oss shotta som fan haha fattar iget jag hade inte ens hunnit kollat på min shott förns alex hade sveppit sin haha

hade grymt kul hela kvällen kankse inte det sista som hände men
tack för en grym kväll gumman

på söndagen gick upp tidigt för vi skulle på visning på ett radhus där pappa bor
pch det var jätte fint och stort och mysig uteplats kankse ska säga uteplatser de är ju en på varje sida =)

efter de gick vi hem till pappa och åt kalops mums

sen vidare till media markt och köpa pressent till kusninen som fyllde år
och dit och äta änu mer haha

sen på kvällen vart de myskväll med älsklingen <3

det var min händelserika helg :P



   

Kommentarer
Postat av: martina

Hej Anna =) Hmm, varför det? Thihi :) Allt bra med dig ? Kram

2009-03-26 @ 10:52:20
URL: http://martinaberthsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0