Helgen

har varit mycke jobb ihelgen  men även annat kul

ilördags va jag hem till hollan, kom dit lite tidigare vi satt och snacka och så köpte vi pizza sen kom pia oxå
sen droppa det in folk eftersom.

det var shott och goda drinkar =) mycke snack, men de kunde ni ju ana ca 18 tjejer i en 1a ;)
sen tog vi taxin ner sen bar det av till bmb där det vart mycke dans vi rocka =)

haha sen träffa  vi några konstiga killar ena killen hade en ost bit i kavajfickan :S fatta ingenting

sen drog jag emma och hollan till saffets där vi körde mest sås vinner och jag vann som alltid mohahha

dagen efter var inte als lika rolig mådde piss men man mår ju som man förtjänade haha
sen på kvällden där så vart de hard work work

sedan när man kom hem hade älskligen städat,diskat och vikit in all tvätt och lagat mat till mej så söt =)


Kommentarer
Postat av: Emma

Meh det var ju bara för att hollan inte ville ha mer, jag ville ha mycket mer!!!!

2009-03-16 @ 16:01:06
URL: http://psajk0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0