det är mycke nu

det är precis vad det är.

igår så ringde jocke och sa upp våran lägenhetn och våran hyres värld tyckte det var tråkigt bla att vi som hade gjort så fint, vi har ju målat och tapeserat om mycket.

sen så ringde jag och kolla med telia om vi kunde ta med oss telfonen och bredbandet och boxen bla när vi flyttar så så vi inte var tyvugna att säga upp det för det är väl 3 månaders uppsägningstid

sen ringde jag vidare till mälarenergi och kika där och då skulle man säga till en månad innan flytt =)

nu är det bara att kika upp en bra besiktningsman, mamma hade nått bra nr och kika på internet och det ligger på från 6-10tusen så tråkigt men men det är lätt värt pengarna för säkerheten.

och jocke hade ringt banken så vi ska dit på fredag jag måste ju byta bank och ska måste jag börja penstionspara har inte börjat med det än dåliga jag.

sen senare på fredag ska vi skriva kontrakt på radhuset, ser framimot =)

haha allt det här låter vuxet men jag kommer alltid vara ett barn så det så!!!

sen på kvällen blir det afterwork med massa jobbarkompisar och alexandra

sen på lördag ska vi fira min bror som blir hela 15, sen på kvällen så ska vi ut och äta och fira emma

mycke att se framimot nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0