så sjukt

efter jag sluta jobba så kom jocke och johan och hämta mej jag fråga om vi kunde stanna på joker för jag var sugen på att  göra toast, vi stanna på hemköp och köpte de vi skulle sen när vi kom ut så får jocke inte upp bilen då har BATERIHELVETET på nyken dött och så sjukt och så kallt och där stod vi utanför hemköp vi gick in igen och jocke skulle kolla om de fanns batterier och köpa till nyken och de fanns de inte precis då kom min lilla Ängel Lina ut från hemköp så sjukt och så underbart =)
vi försökte få upp bilen men de gick inte så ringde vi jockes föreldsr och fråga om dom kunde komma med extra nyklarna men dom hade druckit men då skjussa lina oss först till statoil och så klart hade dom inget batteri sen så åkte vi till shell vi höll tummarna och från och med idag så älskar jag shell för dom hade såååå skönt så lina var en sån ängel och skjussa runt oss tack undra vad vi hade gjort annars de gick ju inga fler bussar till tillberga och bilen våga man ju inte ha där utanför hela natten. så tur att lina kom. fyfan de var ju så kallt ute oxå
så måste köpa ett reserv batteri och ha i väskan

Kommentarer
Postat av: Martina

ja visst va den fin! =) Jag vill ha den! hur är det med dig Gumman? Hoppas allt är bra! Kram

2009-01-07 @ 12:28:13
URL: http://martinaberthsdotter.blogg.se/
Postat av: Martina

Ja i västerås är det kan jag tänka mig. Flytta till Malmö ni med ? :D thihi det är bra med mig. Kram

2009-01-07 @ 14:42:14
URL: http://martinaberthsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0