resume

blir som vanligt att jag berättar vad jag gjort i helgen är så dålig på att blogga tiden hinner inte riktigt med men de ska de bli ändring på för de är kul att blogga,

i fredags åkte jag och jocke hem till malin för jocke hade inte set deras hus än  och han var lite nyfiken :P'
så då busa vi med henne och theodor men glömde min kamera =( sen efter vi hade varit där så åkte jag och jobbade kul NOT på en fredag kväll men men

i lördags vart de lite förfest hos mej och jocke jätte mysigt och roligt haha de roligaste måste ju ha varit när vi  körde ett spel och så stod de skriv till två av dina vänner att du är osäker på din sexuella lägning och fråga hur du ska göra haha hanna skrev till moa men hon skrev tillbaka haha sluta fula er ni spelar säkert nå spel fyllon sen fick hanna ett sms tillbaka av ramona haha där hon skrev är det därför du varit så konstig, du får väl prova dej fram hahahha trode jag skulle dö när hanna läste upp smset efter em stund fick vi skjuss av hollan ner så drog vi in på bmb riktigt kul var de. mkt dans som vanligt sen mötte jag upp min älskling så gick vi och käka på saffets sen tog vi bussen hem och låg och prata en massa så kl var väl halv 5 när vi somna haha men de är så mysigt

     

   
    
 


igår kom mamma pelle och fredrik och jockes föreldar hem till oss och vi fika jätte mysigt, sen vart de en seg dag med massa avsnitt från las vegas boxen som jag och jocke är helt inne i =) SJUKT bra iaf är den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0