nyår/ jockes 21års dag

dagen börja med att jag gjorde frukost på sängen till min älskling som fyllde 21år,
han fick en stone island tröja av mej för jag älskar han så  mycket

 

sen kom släkten och fira jocke, riktigt trevligt var det, sen vart de stess hem till jockes föräldrar för vi skulle låna deras hus som vi gjrort nu för fjärde gången =)
gjrode inbakad fläskfile med potatis gratäng det blir alltid lika stressigt varje år
sen vart de vissa som åt och sen drog efter ett tag inge hejdå tack för maten som inte var meningen att JAG skulle bjuda alla 11st på dom enda som fråga var malin och emma, och så drog dom utan att säga till jocke som fyllde år, så dåligt!!!
men vi hade kul endå alla som var kvar, och theodor som var så duktig och sov hela tiden så malin och jonas fick umgås med oss =) här kommer lite bilder

     

     


   

     

     

orkar inte lägga upp mer bilder nu de får räcka

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja det var riktigt dåligt. Hur är det med jocke nu? har han pratat med dom? Tur att vi hade kul iallafall. Hur mycket skulle du ha??Puss

2009-01-03 @ 12:28:06
URL: http://psajk0.blogg.se/
Postat av: Malin, Jonas o Theodor

Ja! Vi hade ju jätte trevligt endå! Mycket fina raketer hehe! Puss o kram

2009-01-03 @ 21:05:46
URL: http://mommalin.blogg.se/
Postat av: Challan

Måste bara fråga vilka var det som drog bara utan säga tack och hej & snylta maten? :O

2009-01-07 @ 18:30:08
Postat av: Anonym

sötisar! saknade er på nyår!

2009-01-09 @ 10:18:13
URL: http://tone021.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0