ledig idag

det är precis vad jag är har hunnit med mycket idag först kom hollan hem till mej vi gick ut med hundarna sen åkte vi hem till hennes pappa och gick ut med hundarna där eller hollan gjort jag kolla på :P

sen åkte vi vidare till Chili och mio och kolla etfer kuddar till hollans soffa men vi hitta inga

så vi åkte ner på stan och luncha med lina, jenny och jessika så kom hennes två systrar och rolktig mysigt och kul =)

lina köpte massa bestik hahahha och jag köpte underkläder mm

sen åkte jag och jockes mamma på visning och jag är såååååååååååå kär i lägenheten, den var så fin och häftig men de var massa som var och kolla på den så känns som vi alltid "förlorar"  och de kommer vi säkert göra den här gången med för man vill inte lägga för mkt när hyran är på 4200;-


och ville ochså berätta att jag hade bakdag med mina gullungar i lördags mer kommer sen med bilder och annat

Kommentarer
Postat av: Tone

jag håller tummarna för er så vi blir grannar! :D

2009-01-27 @ 09:39:26
URL: http://tone021.blogg.se/
Postat av: Malin

Mm hoppas ni får den om ni vill ha den =)

2009-01-27 @ 09:59:16
URL: http://mommalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0