läskigt

igår så var jag ju till djurkleniken med lee för hon skulle ta  blodprov till hennes pass, kom in ditt var nervös och de första hon sa till mej jag går och hämtar en till som kan hjälpa till för ser hur stressad och rädd din hund blir för du är det haha sjukt hur kan dom se sånt jag tyckte inte jag gjort nått för de skulle synas haha
så sticker dom in n¨ålen eller vad det är i hennes framben jag håller i bakbenen för hon ska liggga stilla och den andra tjejen håller fram så inte lee ser mej och den andra setter i nålen och de droppar bara blod och de kommer inget i röret där det skulle och jag känner hur jag blir yrare och yrare sen säger dom att dom måste ta ett nytt hål i andra tassen för de inte kom så mkt så tog hon bort händerna och hela lee:s tass var röd och då kände jag hur jag höll på och svimma då sa dom till mej att sitta ner, fattar inte hur jag kan vara så rädd för blod jag får värkligen panik trode inte de skulle komma nå mkt blod så de var därför jag följa med henne själv. dom var iaf så snälla och klippte hennes klor på en gång, för de tycker hon inte om och de är så svårt så de var snällt av dom. sen sa dom oxå att hon hade jätte mkt muskler och de är ju bra det är ju värre om dom skulle säga mortioner du inte hunden hehe
lee var så duktig haha men inte jag :P

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha du är så känslig Anna!

2009-01-18 @ 14:05:45
URL: http://lowestlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0