helgen snart slut =(

idag vart vi först till ikea och köpte ny gardinstänger och andra bra ha grejer på ikea
sen åkte vi hem till min mormor och morfar så vart de ficka för mej och jocke som har förlovat oss moster och morbror och mina kusiner var där så fick jag och jocke paket och vart så glad när jag öppnade en RÖD köksassisten
så här ser den ut




efter de åkte vi hem och städa och sat upp nya gardiner i köket.
och nyss åt vi tacos, det kan man aldrig tröttna på

stackars min älskling hans tåg går i morrn kl 5.30 från stan så han får ingen sovmorgon han inte mohahhaha

Kommentarer
Postat av: Emma

Hihi en sån har jag med:D exakt:P

2009-01-21 @ 13:40:20
URL: http://psajk0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0