hard work, work

idag så fick jag reda på att jag får byta lag till kväll/dag laget =)
så från februari så kommer jag jobba så här
måndagar och tisdagar 18.00 - 22,30
onsdagar och torsdagar 7.30 -  15.00
och varanan fredag dag och kväll

det känns jätte bra samtidigt som jag tycker jätte mkt om mitt lag vi har alltid så kul men kommer ju arbeta med dom endå, jag tror inte de blir nån stor skillnad.

det är bra för lee iaf då slipper hon vara hemma själv så mkt de blir bara torsdagar
eftersom jag jobbar kväll måndag och tisdag och sen är birgitta ledig på onsdagar sen jocke ledig på fredagar =)


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej! Vilket lag kommer du gå i? Mitt?? =)

2009-01-15 @ 22:22:29
Postat av: Lina

Haha nej i mitt kommer hon gå i såklart :P

2009-01-18 @ 14:03:37
URL: http://lowestlina.blogg.se/
Postat av: Lina

haha nej i mitt kommer hon gå i såklart :P

2009-01-18 @ 14:04:47
URL: http://lowestlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0