Bud

skickade ett mail idag till mäklaren och fråga om det hade kommit något bud
och hon ringde upp och sa att hon hade ringt till två st innan mej och dom avaktade, tummen upp för det
så sa att jocke inte hade kollat men sa att han litade på mej om det inte fanns tid för en visning till så sa jag att vi ville läga utgångspriset för de är ju billigt och tror endå den kommer gå upp  men så hon fatta att jag är intreserad och att vi vill ha en vinsning till för att vi är intresserade :P haha inväklat

så vi la nu 350tusen men kommer inte som sakt gå upp aldeles för mkt för det är en dyr hyra på 4200

så håll tummarna för oss =)

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag håller tummarna för fullt. Nu borde de ju vara eran tur tycker jag!

2009-01-28 @ 16:04:38
Postat av: Anonym

man kan ju lägga under utgångspriset om man är den första som lägger!! Dumt att inte göra de. Om du lagt 325 så kankse det iaf inte hade vart någon som lagt över och då hade ni fått lägenheten för de priset! Lite billigare!

2009-01-28 @ 17:14:54
Postat av: Anonym

alla tummar hålles :D

2009-01-28 @ 19:26:10
URL: http://tone021.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0