Shopping fredag

Var på stan idag med lina,hanna,jenny,lina, sanna riktigt mysigt, vi gick och åt på jensens ja vet världens sämsta servce och tar 100år att få maten men dom har riktigt god mat.
hitta igenting först så skulle vi gå till sista affären och lina ville till åhlens så jag sa att jag bara skulle springa in på bianco sen skulle ja komma till åhlens haha men vart fast inne på bianco pröva många skor dom har ju så fina skor där!!!
provade ett par stövlar sen när jag prova dom så såg jag ett bar fina sommarskor vart helt kär tror emma har dom har jag rätt? och jag kunde ha dom fast jag har breda fötter jag var bara tyvugen att köpa dom med =)

sen åkte vi till ikea och busa sen vart de Hard work


    

Kommentarer
Postat av: Emma

Nej jag har bara stövlarna men jag har nästan som dom andra!

2009-02-28 @ 15:30:45
URL: http://psajk0.blogg.se/
Postat av: Tone

shit vilka fina söta skor!!!! Ge mig ;)

2009-02-28 @ 19:19:16
URL: http://tone021.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0