ljusare

så skönt idag när man kollar ut genom fönstret och solen skiner =) man blir så mycket gladare.


känns som jag håller på att bli sjuk IGEN vet inte vad som hänt med mej på sistone brukar inte vara så här ofta sjuk men men det är bara attg knapra piller och massa vitaminer

idag börar jag ochså i ett nytt lag efter som tiderna passar mej mycket bättre och vill ha en rutin att alltid jobba lika för de är lättare att planera då. och det känns skönt att börja i det lagat för lina går där oxå =) inte för jag tror att hon kommer bli kvar där länge till eftersom hon går sin chefsaspirantsutbildning =) är så stolt över dej lina, du har kommit så långt fast du inte jobbar så länge på posten.
fick höra idag att den teamledare jag skulle få nu när jag byter har fått en annan tjänst haha alla teamledare är rädda för mej känns de som. men de blir nog bra

Kommentarer
Postat av: Lina

Naww.. blir så rörd! Du är en sån bra vän Anna!! kul att du kommer in i mitt lag.. jadu vi får väl se vad som händer framöver :P

2009-02-02 @ 16:59:50
URL: http://lowestlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0