Lediga Torsdag

usch det känns som den längsta natten  i mitt liv.
lee har problem med magen hon har sovit så orligt sen såhade hon diareat på golvet i natt tyckte så synd om henne
hon gick och gömde sej under sängen när jag såg det  =( sen har hon varit orolig hela natten sen vakna hon igen kl 5 och ville gå ut så de var bara att gå ut med henne stackan :(
ska snart gå och köpa A-fil till henne så kankse de blir bättre.

håller även på att tvätta duktiga jag =)
och ikväll kommer jocke hem min favoritdag på veckan =)

fick ett sms från mäklaren som vi hade nyss när vi buda på den där ettaglägenheten på haga och hon skrev att hon hade en till på g och fråga om vi var intrsserade jag svara och skrev att de var vi och hon skulle åka och kolla på den på fredag sen skulle ohn höra av sej snällt ac henne att tänka på oss vet att hon bara vill thäna pengar men endå har varit med om så många dåliga och oangacherade mäklare, det är ireterande om nått.

i morrn blir det utbldning med hanna =) hon ska lära mej allt hon kan ;)
sen är de lörda wiiiiiiiiiiiiiiiiiiie haha lina säger att hon ska ha med sej våtdräkt och grodfötter haha sötnos

Kommentarer
Postat av: Anonym

inte a fil anna blodpuddig e det bästa för en hund med dålig mage////jessika

2009-02-05 @ 14:07:36
Postat av: Lina

Hallå kan väl säga till att du ska vara ledig... blev lite nervös att det hade hänt något.. sen så stod man där hela dagen och var ensam!! (hade Sanna men ändå) :P.. Ja jag ska packa ner våtdräkten imorgon.......

2009-02-05 @ 15:48:33
URL: http://lowestlina.blogg.se/
Postat av: Emma

Jaaa jag börjar fundera på de=(

2009-02-05 @ 21:20:51
URL: http://psajk0.blogg.se/
Postat av: Emma

Men jobbade inte du kväll?

2009-02-07 @ 11:25:25
URL: http://psajk0.blogg.se/
Postat av: martina

Åh =) Vad roligt! =) Hur e det med dig? puss

2009-02-07 @ 13:18:54
URL: http://martinaberthsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0