Kryssningen 7/2 - 8/2

jag och jocke (reseledaren nr 1) mötte upp alla vid bussarna. vi gick på och börja vår resa mot sthlm.
nästan längst bak sat det några tjejer i ca 25 - 35 års ålden och hade på sin sterio med bla hej monika och en rosa helikopter mm det var den sämsta musiken dom hade säkert tagit med sina barnsskivor haha

när vi kom fram till terminalen så var det 3timmar kvar till båten gick  och 2 timmar kvar till vi skulle få gå på
säger bara suck tur att jag och hanna hade köpt med oss lite cider så vi kunde dricka och vänta medans grabbarna redan hade druckit upp allt på bussresan haha och nu hade vi oxå byt reseledare nu var de johan hahaha han fick ta över
men ingen lyssna på han för det :P

när vi väl kom på båten så såg vi att taxfreen inte öppnade förns en timme suck och vi ville ju inte byta om ifall man skulle spilla på buffen. så vi snacka och sminka oss lite ist.

sen gick vi in i taxfreen där det var sjukt med folk haha tappade bort alla där inne men hitta på alla sen =)

sen var det buffen som gällde, det var inte riktigt som jag hade förvänta mej men det var gott iaf specielt mozzarellabollarna och permensanpotatisgratängen mums.

sen sminka vi oss och gjorde oss fina sen spela vi lite spel och lyssna på musik och snacka massa skit

sen gick jag och lina först till funclub där dom ljust då spela dansbandsmusik not fun hahahaha

men när vi gick ner senare var det oxå PINK HINK som spela och dom var riktigt bra och då var det mer ungdomar mm
och dom spela även one three hill låten då vart man laddad kan jag säga =)

såg tyvär inte håkan på båten men när vi skulle gå av så såg man han och filmteamet suck =(

hoppas alla hade det jätte kul för det hade jag det var ju fullt ös hela kvällen  och tror inte vi kom isäng förns 7 haha så nu är man helt förstörd haha känner mej som en pationer ikroppen

Tack för en trevlig och busig kryssning

alla som hände på båten stannar på youtube hahaha ;)


   

   

     

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag hade också skoj.. Snodde några av dina bilder till bloggen hoppas det inte gör något... :P

2009-02-11 @ 19:33:37
URL: http://lowestlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0