Alla Hjärtansdag <3

morgonen började med att jocke gick upp och gjorde frukost jag skulle ligga kvar sa han. sen så hör jag ett konstigt ljud
anna du måste vakna nu anna vakna det är alla hjärtansdag idag så roppa jag på jocke vad är de som låter då hade han köpt en mobil till mej och spelat in ett alamr på  telefonen,
mobilen var inte riktigt en alla hjärtansdag pressent, hade tänkt och köpa den när jag fick lön men nu hade han gjort det, så kom han i med frukost på sängen och så fick jag en miranda nalle och choklad =)så söööt

 


det var ju sånt fint väder så vi bestämde oss för att möta upp mamma pelle och fredrik på björnön för att gå en lite promenad med lee, men det visades sej att hela västerås tänkte lika det var skit lång kö fram till björnön.
men det var jätte skönt och mysigt
       



på kvällen gjortde älskligen planklstek till oss och vi mös framför tv och kika på melodifestivalen


 

tack älskling för en jätte mysig dag, Älskar dej jätte mycket <3


 

Kommentarer
Postat av: Emma

AMY DIAMOND SHALALALALALA!!!

2009-02-17 @ 19:49:22
URL: http://psajk0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0