fredag AFTER WORK

fredagen var det mycke stress jobbade dag , hade tid hos banken kl 10 så fick ta komp en timme för det mötet
och det var inga problem als med lån =)
sen så var ju jag tyvugen att byta bank och så öppna jag och jocke ett gemensamt konto mellans våra konton sen så öppnade vi ett sparkonto oxå sen så börja jag pantionsspara haha vet ej hur det stavas :P

sen vart det vidare till jobbet sen efter jobbet vart det att skriva kontrakt på radhuset =) wiiiie dom som bode där nu var jätte trevliga och roliga så det kändes jätte skönt dom skulle lämna kvar lite gaderober mm =)

efter det var de bara att åka hem fort och hoppa  in i duschen sen göra sej iornning för after worken.
jag och alex skulle på förfest hos jenny,  drack fort och gjorde iordning mej det sista sen tog vi taxin ner på bmb

där vi dansa drack och härjade, det var kul som fan, jag och alexandra drog och åt saffets efter och snacka massa
vi prata och prata och ´vi har kommit på att  vi är så lika, är jätte glad att jag lärt känna henne hon är bara så rolig.

sedan kom jocke och hämta oss sedan var det goood natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0