090404

jag och älsklingen sovmorogn vi var sjukt trötta haha sen gick vi ut med lee på en lååååångpromend i det fina vädret fan va varm och skönt det är =)

sedan åkte vi till skultuna för att fira min lillebror som blir hela 15år
jag och jocke hade köpt ett tennisrakert till han eftersom han har börjat spela på bellevue

och haha förns nu har jag förstått att mamma gåttt ner sjukt mycke hon brukar oftast inte ha taita kläder med det hade hon idag och fyfan va hon är duktig fråga hur mycke hon hade gått ner och hon hade gått ner 12kg såååååå duktig

sedan följde malin med oss hem och hon log och "vila" på soffan medans jag slet och städade
sedan åkte vi ner på stan och mötte upp emma och tone så gick vi till limone

vi åt en tvårätters middag och fan va gott det var mummms säger jag bara vi prata och prata sedan åkte vi hem till emmas lilla berack och då kom även alexandra, vi prata och massa barnsliga saker som bara vi kan haha och hade almänt trevligt.

sedan när vi skulle gå hem, och vi skulle gå till bilarna så kommer en hare springande mot oss sedan ser vi även att det kommer en hund efter haha fan va rädda vi vart var verkligen inte berädd på det. stackars ägaren till hunden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0