Välkommen till min nya blogg!

hmm nu har även jag skaffat blogg är inte den bästa på att stava tack vara min dyselexi men de får ni dras med, hmm vad hände förra veckan då var ledig i torsdags och fredags det vart stor städning i torsdags sen kom jocke hem från vara han jobbade borta även den här veckan så han vart så glad när han kom hem när det var så fint, ifredags åkte vi ner på stan och kika runt lite älsklingen köpte mina fina jeans leggings och en jätte fin tröja jag kollat på när jag tidigare i veckan gick på stan med hanna lina och sanna som jag inte tyckte jag hade råd med men jocke såg på mej hur mkt jag ville ha dom ;) sen åt vi på vivaldi  sen åkte vi hem, i lördags var de kalas för monica som fyllde 39år tror jag :P  sen åkte vi vidare och fira jockes mamma som fyller igenkligen på söndag men skulle firas på lördan riktigt trevligt jockes släkting agneta kan jätte mkt om hundar och tränar å så  med sina hon kan så mkt skulle oxå vilja kuna så mkt om hundar. hon var så impad på lee för hon var så otoligt lugn och så bra psyke  för att vara en jack russel vart så glad när en som vet ¨så mkt om hundar säger så.
söndagen vart de kalas igen för emmelie tredje kalaset den här helgen ;) ochså riktigt trevligt ,
nu så har jocke åkte till vara igen för att jobba så tråkigt  men men börjar bli van nu det var jobbigast i början
ska snart kila till bussen för lite work :P

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hej gumman! kul att du skaffat blogg :)

2008-11-03 @ 17:19:06
URL: http://mylullabye.blogg.se/
Postat av: Malin

Kul att dem sa så om Lee.. men hon är en riktigt fin vovve ju :D

2008-11-03 @ 19:09:27
URL: http://mommalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0