tvätta yeah

usch har tvättstugan idag, suck
har skjuttit upp den hela tiden men nu går det inte längre haha
det blir ju bara jobbigare och jobbigare destu längre man väntar och den försvinner ju inte så  måste bli bättre på átt tvätta oftare :P

jockes mamma var såå söt igår hon är ju oftast ledig på onsdagar och vi brukar oftast hitta på saker då, igår gick vi spåret och jag var helt slut i kropen vet inte vad det är med mej måste börja äta vitaminer eller nått
så berätta jag för henne att jag hade sjukt mycket disk hemma men sa att  jag hade ingen lust med det för känner mej så seg, sen åkte jag till jobbet så kom jag hem så hade birgitta diskat hela berget och gjort fin i köket det vart sån lättnad men känner mej så dum det hade ju inte hon behöft göra men hon sa att jag alltid hjälper henne och då känkte hon vara snäll tillbaks =) så söt

haha känner mej som hon på bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0