sex and the city

ilördags var det sex and the city kväll på pluto!!!!
förfest hos hanna (h2)
alla var så fina i sina klänningar =)
sen så tog vi taxi ner på stan och gled in på pluto
när vi kom fick vi en cosmopolitan sen vart det italensk buffé och sen vart de skumpa riktigt gott och billigt betala endast 200kr för det nice nice
hade en jätte rolig kväll och kul att lära känna dej martina haha en riktig buse precis som mej och emma ;)






haha nu ska jag berätta en crazy grej jag och jocke har lakt bud på ett hus i surahammar det är ett skambud men endå det var bara vi och ett till par som var intreserade och dom håller på och kollar om man kan bygga ut
så vi drog till med ett skambud haha så får vi se,
huset ligger så fint till det är sjö på båda sidorna huset och det är nyrenoverat och så fint och lagom stort för oss så vi får väl se, håller även nu på med teorin till mitt körkort och med det här som mål kan det inte bli bättre ;)


så fint =) 

Kommentarer
Postat av: Emma!

Jag hejar på dig och VET att du kommer klara teorin!



Och jag vet faktiskt inte om det var vårt badrum det handlar om kanske? När stod det där i tidningen?

2008-11-26 @ 15:54:12
URL: http://psajk0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0