Regn

shit va helgerna går fort känns inte som att man hinner med allt, hinner inte skriva så mkt när jocke är hemma vill bara umgås med han, ilördags iaf for jag emma emmelie och tessan till huvudstaden :P
haha jag och emma sat igång på en gång och busade de är de vi är bäst på vi tog lite fotton på emmelie och tessan när dom sov haha dom vart skit sura :P
när vi väl kom fram till sthlm var jag och emma trötta och hungriga haha eftersom vi inte hade gjort som dom andra som sov på bussen,
så vi gick till ett mysigt fik och köpte en varin smottie hur de nu stavas :P och sat och snacka lite vi sprang runt i alla affärer fort haha vi är ganska snabba i affärer inte som jannica ;) haha
de mesta vi kolla på var julsaker  fast vi ville ha mer jul.
jag köpte iaf 2st julklappar en till birgitta och en till mamma nyfikna nu? :P
sen köpte jag en morderna julgransmatta men den tyckte emma var skitful men men sen köpte jag en spria och "änglahår" om de nu heter så haha sen ett par svara mönstrade svarta läggnings som jocke tyckte ser horriga ut men men jag tycker om dom haha  sen en lång tröja
emma kom iaf på en bra  farsdagspressent de är en burk som man ska lägga i en krorna varje gång man svär och de står på burken att den även är för vuxna :P
sen hade jag och emma piknic på bussen hem och kika på film på vägen hem tack för en rolig och busig dag med dej   < 3
igår var de både farsdag och theodors dop mysigt var de han var så duktig och inte skrek när prästen skulle bada han :P
efter de vart de smärgåstårta men anna får inte äta sånt längre =(  så höll mej till vatten och smaka lite av jockes sockerkaksbit, usch vad jag var hungrig för efter de åkte vi till farfar och fika och där var pappa så han fick sin pressent de var 7st lotter haha de sjuka var ju att han vann på alla 7 har aldrig varit med om nått liknande inte för han vann så mkt men endå 7vinster av 7möjliga
sen åkte vi och hämta lee hos svärföreldrarna sen hem och laga mat det vart entrecote med potatis i ugn mums
vi kika på sanningens ögonblick.

idag åkte jocke iväg på jobb till timrå =( så nu är man själv igen tur att jag har dej lee =)
va nyss inne på viktväktarnas sida hitta ett recept på moussaka som jag ska prova hoppas de blir gott

ha en bra dag allihopa i regnet ;)



här blir han dopaddopet =)
                
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja men tack själv gumman det var sååå kul i sthlm=)

2008-11-10 @ 16:22:07
URL: http://psajk0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0