ljusparty

var ju och vägde mej igår hade  gått ner 2kg den här veckan så jag är nöjd nu är de bara att fortsätta =) ska gå ner minst 10kg iaf.
jobbade igår kväll och dom hade ju gjort om i irmen funka jätte bra så kul med förändringar tiden går mkt fortare.
idag så gick jag upp kl 5 så skulle jag gå ut med lee som är sjukt morgontrött hon gör allt för att slippa, så fort man har gått ut med henne på morgonen så går hon och lägger sej i sängen igen i mörkret haha ingen morgonhund de där inte men de är ganska skönt på helgerna iaf.
idag så blir de ljusparty hos mamma, så får se om man hittar nå fina och som luktar gott. och ikväll kommer även min darling hem har saknat dej så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0