Jag såg mamma kyssa tomten

igår var det bara en månad till jul, jag längtar haha som ett barn!
men på söndag ska julstakarna upp, dom lysser så fint i fönstrena
mysigt när man kommer hem när dom lysser så fint!
köpte ju så fina ekjulstakar förra året.
nu är det bara julgransfoten som fattas till jul,
var med mamma och jocke i lördags och köpte julgrans kulor och massa julsaker och en julstjärna 
jag fick inte ha min sprira =( så är ni nöjda nu emma och jocke?????

lyssnar nu på jag såg mamma kyssa tomten, den är ju så bra!

blir nog att baka i helgen jocke var lite sugen på det han med haha iaf äta degen :P
jag är sjukt sugen på pepparkaksdeg mummms






Kommentarer
Postat av: Emma!

AAAAHAHAHHAHAHHAHAHAH STJÄRNA!!!!!



Men va fan du ska ju baka med oss!

2008-11-26 @ 16:01:10
URL: http://psajk0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0