jack russel

usch det är så jobbigt lee löper och hon beter sej så konstigt tex hon brukar alltid sova länge på mornarna men i måndags så gick först jocke ut med henne kl 5  inann han skulle till jobbet sen så ville hon ut igen kl 8 fyfan var helt slut hade varit uppe länge i söndags sen idag vakna hon kl 5.30 och ville ut haha fyfan inge kul och ha hund då haha men vet ju själv hur man är när man har mens man blir ju kissnödig ofta så det var bara och gå ut i minusgraderna tur att idag var de iaf snö kvar så det var lite ljusare ute iaf =)
sen så beter sej hon sej lite agresift oxå men de är jag med när jag har mens hahaha så kan inte skylla på henne ;) är iaf så glad att vi har henne.

usch idag blir det ingen långpromenad det regnar som fan och blåser usch!

fick inte tag på jocke igår kväll, blir så orlig men men vet inte hur seningen är i timrå den kankse inte är på topp!

igår så skrev jag ett mail till mäklaren och frågade om jag och jocke kunde komma och kolla i helgen eftersom jocke jobbar borta iveckorna,
det var visning igår på den lägenheten, och mäklarnen skrev tillbaks till mej och sa det det var aldeles för lång tid efter visningen och hon kunde inte lova att lägenheten fanns kvar, vart så ireterad när jag fick mailet tycker hon ska fråga säljaren om hon vill ha en till visning då vem vet vi kanske lägger högre men den här mäklaren värkar inte var intresserad på att tjäna mer, men men får väl se om hon hör av sej om det inte kommer nått bud efter visningen igår.

lina var på visning igår men hon glömde tumstocken hahahah
nä nu ska jag vara snäll, vi håller tummarn att den inte går upp mer
den var ju så fin!

känns som jag och jocke aldrig kommer hitta en lägenhet, är inne på hemnet varje dag haha och det är inte en gång om dan :P

ha en bra dag allihopa i regnet 






 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nä de är inge kul när dem löper...

2008-11-20 @ 20:40:37
Postat av: Anonym

Hoppas du får en trevlig kväll! :)

2008-11-20 @ 20:41:54
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0