hej mitt vinterland :P

haha var nog inte så bra på att skriva blogg endå :P

känns som jag bara sammarfattar veckorna haha men skitsamma

i torsdags kom theodor och malin och busa med mej och lee sen kom emma, vi försökte lära theodor massa dumma ord och han tyckte det var jätte kul haha

ifredags så åkte jag till åsbyn med hanna,jessika och jenny  haha de börja när vi klev in så har ju dom en önske brun och hanna som aldrig hade varit där skulle kasta och önska sej något haha men den studsa på kanten och åkte aldrig ner i vattnet haha så då fick hon försöka igen men en ny önskning och den gick iaf i vattenet sen gick vi runt där en stund sen skulle dom fika i en jävla koja där haha men det var mysigt jag sat där med minna torra kex som jag hade med mej medans dom sat där men sinna gida pajer och mackor men men sen åkte vi och lämna av jessika och jenny så åkte vi och hälsade på hemma hos hollans om precis hade flyttat jag älskar hennes soffa GE MEJ sen var det jobb som gälde efter de suck.

lördagen åkte jag och jocke ner på stan han skulle visa vad han önskade sej i julklapp och de var typ tröjor för 2000kr styck jag tror inte han varit så snäll iår så han kommer få dom av tomten :P  efter de åkte vi hem till mamma och fikade jocke åt kladdkaka och jag drack vatten haha

söndagen var vi på kalas hos agneta och anders sen åkte vi och hjälpte jim med hans bil som inte gick igång  som vanligt.


var nyss ute på promenad med lee hon älskar snö de är så kul hon hoppar runt som en tok haha så skönt nu när snön är tillbaka så det blir lite ljusare om kvällarna men läskigt när de är så halt.-





hanna försöker kasta myntet men misslyckas haha         bus på gång    mys i kojan      hos hollan   puss

Kommentarer
Postat av: Malin

Ni ska inte lära min son massa hyss.. Nu skrattar han bara åt sånt.. Hehe Nästan iaf..

2008-11-17 @ 13:24:53
URL: http://mommalin.blogg.se/
Postat av: Emma!

Lätt när ska vi åka närsta gång och lära han emr saker??

2008-11-17 @ 16:09:52
URL: http://psajk0.blogg.se/
Postat av: Anna

snart så han inte glömmer bort orden han lärde sej senast :P för de blir bara värre och värre

2008-11-17 @ 16:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0