heeeelg

gu va jag är duktig att skriva blogg ;) haha
igår var jag ju på ljusparty med emma hos mamma. hitta inge som skulle passa hos oss , det var konstiga lukter mm jag trode vanilj skulle lukta gott men de fanns ingen som bara lukta de utan vaniljchoklad och den lukta inte gott som jag trode =( men men

usch idag när jag vakna var jag så trött ville bara ligga kvar hela dagen och gose med jocke men nejdå börjar ju halv 7
på jobbet idag var det jätte lite post så skönt jobbade ju kväll mån-ons och de har varit koas mkt post så skönt med en lugn avslutning på veckan, har busa med hanna hela dagen idag, har varit hennes peronliga vif plockare :P  haha sen kom carro och förstörde och tappa ut alla brev haha :P
sluta nästan 45minuter tidigare skönt de när man får bestalt endå till 2 inte som andra posten ODR som inte får betalt om dom går hem tidigare haha :P

så skönt att redan ha jobbat är så van och jobba fredagkvällar så man nästan inte har någon helg men idag så jobba jag ju dag och så jobbar jag kväll på måndag så blir en lång helg för mej =)

imorrn blir det sthlm med emma riktigt nice jag är medlem i postenfolket som en liten "klubb" haha så dom hade bokat buss fram och tillbaka till sthlm och för medlemmar är de gratis och icke medlemmar kostar de 100kr riktigt billigt, så ska passa på och kolla efter julklappar istor stan :P bussen går 8,45  så ingen sovmorgon för mej i morrn heller men det är det värt, nä nu ska jag gå och gosa med joacim och kika nån film och bara ta det lungt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0