fredagkväll

haha jag är så konstig jag
har jobbat dag nu itvå dagar nu,  var så negativ i onsdagskväll hade värsta ångesten för att jobba dag börjar 7 och slutar 4 och jag är ingen morgon människa, fattar inte att jag jämt mår så dåligt och har ångest över att jobba dag men när jag väl kommer till jobbet så är det inte så jobbigt och allt rullar på och går alltid fortare än jag trott "nästan alltid" idag fick vi sluta en timme tidigare så det var skönt och ligga där i soffan hemma och få betalt för den timmen =) skönt det

har nyss kikat på idol med jocke, jag tyckte alice skulle åka hem men det vart anna men hon var endå så tråkig så,
jag "hejar" på kevin han är ju skit grym fattar inte hur han kan vara så bra på alla sorters musik och kunna sån bra svenska. gooo kevin


imorrn blir det först hem till martina på förfest sen blir det sex and the city på pluto med mat drinkar och mingel riktigt kul, men har lite ångest på vad jag ska ha på mej köpte en jätte fin klänning i veckan men vet ej om den är för "fin" att ha på krogen ´den ser inte så party ut  men men bilden på den finns här






Kommentarer
Postat av: Hanna

Klart du kan ha den klänningen Anna bananaaaa! :) Det tycker jaaag! Ses imorn. pusshejs

2008-11-21 @ 23:52:18
URL: http://metrobloggen.se/haannanas
Postat av: Malin

Den var ju jätte fin klart du ska ha den =)

2008-11-22 @ 08:32:19
URL: http://mommalin.blogg.se/
Postat av: Emma!

Klart att du ska ha den det har jag redan sagt!Det är ju verkligen dopM!

2008-11-22 @ 10:03:06
URL: http://psajk0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0