Första advent

gu va jag har längtat efter den här dagen =)
synd bara att det inte var någon snö när man vakna bara, men jag och älsklingen gick up och åt frukost en macka med skicka på gu vad jag har längtat efter den skickan så gott men haha det kostiga är att jag tycker de är gott med senap på men inté annars haha
tände första ljuset ochså, Mysigt

jocke skulle ner på stan igår och köpa julklappar till mej, så sa jag till han att jag hade set ett jätte fint glöggset på cervera och att han kunde kolla på det för vi skulle bjuda våra familjer och mormor och morfar på glögg och vi hade inga glögg koppar mm men jocke sa bara orka slösa pengar på sånt skit
sen kom han hem och hade köpt det dom är så söta och fina och så är det en tapper på okså, lite tufft va!

så idag kom alla och det var jätte mysigt så kul att alla kan umgås och ha trevligt så det vart en lyckad kväll

är det någon som har några idér på vad man kan köpa till sin pojkvän i julklapp jag har fått hjärnsläpp men de har jag alltid endå men har inge fantasi och så fyller han ju år på nyårsafton ochså så då måste man komma på en smart ide till hmmm


jag och jocke har köpt många julklappar redan, vi har inte så många kvar så skönt för förra året var vi ute i sista sekund och de är HEMSKT, jocke slog in alla paket idag som vi hade hemma, för han tycker de är kul jag har ingen ro med sånt där får panik och de blir bara ful när jag gör
Jocke byggde även ett pepparkaks hus idag han är så duktig på att pysla mer än vad man kan kalla mej haha jag sorterade nonstopen i färgorning medans han höll på hahahha













Kommentarer
Postat av: Emma

Jag vet vad du kan köpa till han:P då kan du sätta ihop det till både julklapp och till födelsedagspresent och så får du ut lite av de! jag ska ge det till rasmus i julklapp och 4års present! Vi ska åka på spa i sätra brun. Romantikpacketet! skittt mysigt! Det tycker jag för då får du 3 i ett!Hur smart är inte de?! sök på sätra brun spa så kommer det upp så kollar du på packet:P PUSSSSS

2008-11-30 @ 20:08:57
URL: http://psajk0.blogg.se/
Postat av: Anonym

2008-12-01 @ 12:12:35
URL: http://lowestlina.blogg.se/
Postat av: Lina

Duktiga ni är då! Så pyssliga.. Sätra Brunn är jättefint..Nästan hemma hos mig ju.. :D.. jag tycker dock att det ligger lite för nära åk lite längre bort! :P Och ta med mig också.... :D

2008-12-01 @ 12:15:11
URL: http://lowestlina.blogg.se/
Postat av: Elin

hejsan! Vart kommer erat köksbord ifrån? Håller på att leta. Vet du vad de är för storlek? Längd och bred? Tack på förhand. Dde var super fint

2008-12-08 @ 16:38:59
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0