Tortellinigratäng

vakna halv 12 idag fick värdens panik haha men hade sovit så dåligt på natten, drömde att jag hade hittat en död människa på posten, sen när jag vakna fick jag värdens panik trode värkligen de hade hänt usch
sen när man vakna var det bara ut i regnet med lee som gjorde sina behov fort så hon trode hon att hon skulle få gå in haha men vår promad var ju inte slut för det!
gjrode mej iordning och tog bussen till hanna hittade på gidde =) (stolt)
vi snacka och snacka som vi alltid gör kommer bara längre och längre i våra diskutioner. så skönt att man alltid kan prata med dej, vi är så lika och tycker nästan lika om allt. vi gick till ica ettan och skulle köpa grejer till tortelini:n
då bjöd dom på jultallrik sen efterätt och julmust de var ju nice inte som fucking konsum här i tillberga haha
medans hanna gick ner till tvättstugan gjorde jag maten det var skit gott =) sen börja hanna halv 5 och jag halv 6 så drog till lina för att umgås med henne och prata även där jätte mkt med henne, hon är så lätt att prata med har ju inte kännt henne så länge men det käns som vi känt vara jätte länge,
jag har haft sån tur med vänner.
har verkligen världens bästa vänner och dom finns alltid där för mej som jag finns där för dom <3

                                            





Kommentarer
Postat av: Lina

Wiie! Glad jag blir! du är inte så tokig du heller, glad att jag har dig/er!

2008-12-02 @ 23:47:33
URL: http://lowestlina.blogg.se/
Postat av: Häni

snyft! Är glad att jag har er också =)

2008-12-03 @ 22:49:52
URL: http://honeyhedlund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0