Timrå

idag så åkte älsklingen igen till timrå
men han kommer hem på torsdag, han var hemma och jobba hela förra veckan och jobbade
så mysigt vi hade den veckan de känndes nästan som helg =)

allt känns så bra just nu har det jätte bra med min lilla familj jocke,lee och hugo  och snart är det jul, blir alltid på så bra humör när julen närmar sej och så har jag ju världens bästa pojkvän <3

och så får vi inte glömma mina underbara vänner det är ni som gör mina dagar <3

haha låter som ett avskedsbrev det här och tackar alla hahaha nedå ville bara skriva att jag mår så bra =)


 min sötnos <3

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Vad söt hon är :) Jag jobbar på stan med att sälja telenor till företag :D

2008-12-02 @ 08:41:50
URL: http://mylullabye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0