sjuk

usch så här hög feber har inte haft på länge =(
man är helt matt i hela kropen de ända man gör är att kika lite på tv och sen sova, det finns inte så mkt mer man orkar göra.birgitta har iaf varit så snäll =) hon har komit med mat,tidningar mm och gått ut med lee så snäll
och så har min mamma ringt 100ggr och frågar hur jag mår och så hon är så söt.
så tråkigt att vara sjuk när man är helt ensamhemma, jocke jobbar ju borta så ingen som kommer hem och bäddar om mej :P
men det är tur att jag har lee och hugo dom är så mysiga, dom anpassar sej så mkt. dom är så lugna och mysiga
tror dom känner på sej när man inte ¨mår nå bra,

idag kommer iaf mamma med en julgran till mej =) hon har haft som tradetion att hon alltid fått julsaker och julgran av hennes föreldrar så nu är det min tur =) hon hittar alltid så fina granar så har get henne fria händer
Älskar dej världens bästa mamma <3


här är min fina julgransmatta och fot som inte emma tycker om :P



Kommentarer
Postat av: Emma

hihi

2008-12-17 @ 16:29:28
URL: http://psajk0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0