Lördag

gick upp tidigt och hoppade in i duschen taxin kom och hämta oss 6 fyfan var helt slut hämta up birgitta och kent
sen kom jim och alex så hoppa vi på bussen till grisslehamn,  för vi skulle ju åka med eckerölinjen för att äta dricka och umgås =)
det första jocke gjorde när han kom på bussen var och knäcka en öl haha jag öppna iaf min halv 9 :P det var inte nån party humör på bussen dit haha kanske för att kl var 7 när bussen gick.

när vi kom på satt vi oss i baren och beställd in drinkar mm
lyssna på ett coverband riktigt mysigt och trevligt

på tillbaka vägen vart de och äta på ala carten jag åt i förätt nån sallad och huvudrätt lamm stackars lambi men det var gott men en konstig smak sen iefterätt åt jag mån ostt med tillbehör det var oxå gott sen fortsätte festen på bussen hem haha då hade alla komit igång haha fult ös hela vägen hem,

tog taxi hem med kent och birgitta sen hämta vi badkläder så drog vi vidare till lycksta och bada bad tunna och snacka massa skit riktigt mysigt, jag vill oxå ha en badtunna så mysigt.

så man får tacka svärföreldrarna för taxi, resa, maten  och sälskappet =)


     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0