julfest/ lucia lördag

det var en stressig idag, först var jag och klippte mej och färga håret, vart riktigt nöjd =) erika tyckte jag skulle var ljus med inte blond så det vart som hon tyckte, sen kom hollan och hämta upp mej så gick vi och köpte strumpbyxor sen skulle hon in på donken och bara köpe nått litet och jag skulle in pp ica och köpa och hon hade en sån tung kasse så sa att jag kunde ta hennes ena så slap de bli så tunkt för henne,snäll som man är och klantig som man är när man stressar så tappar jag hennes påse utanför ica och så klart så går hennes röda bacardie breazer söder vattenmelonen som är helt knallröd, skämmigt som fan men men vad man man göra de var bara och säga till i kassan och hollan fick en ny cider av mej haha det är alltid så med mej när jag ska va snäll haha försöker men det blir inte alltid så bra hhahah

sen kom vi iaf tilll jenny där vi skulle göra oss iordning och förfesta stressigt stressigt 
så var jessika så gullig och fixa mina naglar =) vart så nöjd 
sen drog vi vidare till odensvilokalen och så åt vi gott snacka massa och hade trevligt, vart även mkt dans =) poker face fick för fulla muggar haha
vart tipspromenad roliga frågor
hade en rolig kväll lite saker som var tråkiga men men
och skinkan vi gjorde till julbordet var tydligen jätte god eller hur jessika ;) haha


             

        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0