måndag

idag så åkte jag ner på stan och mötte upp jessika,jenny,lina och moa vi gick och åt på grekiska kolgrillen eller vad det nu heter :P haha
det var första gången jag åt dät. det var riktigt gott, rekomenderas

   

sen gick vi till tomteverkstan och köpte hemliga julklappar till på lördagen då det är ju julfest!

var in på panduro och köpte änglar som jag och hanna ska göra hos jessiika på fredag då vi ska julpyssla och mysa hemma hos henne, köpte även naglar som jessika ska fixa på mej så jag blir extra fin på lördaga =)
sen köpte jag glitterspray som jag fick rekomenderat av hanna (H2)









sen mötte vi upp hollan och drog till ikea haha där lina skulle prova maddras haha

          lina provar förfullt höll på dö av skratt
hollan har färgat håret

Kommentarer
Postat av: Häni

Anna, du får lägga upp bilderna på bilddagboken, jag kan inte se dom här :( min dumma dator!!

2008-12-09 @ 18:54:23
URL: http://honeyhedlund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0